Arxiu del blog

dissabte, 15 de març del 2008

L’Equip de Govern Municipal de Torredembarra es vanta molt sovint de ser un govern d’esquerres, però de fet no ho és.


Dirigir la política d’un municipi és decidir o escollir entre diferents projectes. Prioritzar un projecte de caire social davant d’un altre que serveix interessos més foscos és fer polítiques d’esquerres. L’Equip de Govern Municipal de Torredembarra es vanta molt sovint de ser un govern d’esquerres, però de fet no ho és. En posarem un exemple a tall pedagògic que ho il·lustrarà clarament. Ara mateix tenim damunt la taula el projecte d’obres de millora del tram urbà de la carretera N-340 entre el passeig de l’Estació i el carrer Pescadors (A). Ens agradaria veure l’esquema de tot el tram complet entre la rotonda del Puntet i la rotonda de Muntanyans per poder fer una proposta de prioritzacions per sectors. No es tracta d’oposar-nos per sistema a tot el que l’Equip de Govern Municipal proposa, encara que una mica sí que és cert que quan algú assenyala la Lluna n’hi ha que només es fixen en el dit. Ja els va passar una cosa semblant després de les eleccions municipals, quan nosaltres dèiem que calia reformar l’organització i prioritats de la regidoria d’urbanisme, i que el nou regidor s’hauria de creure la reforma: Ells van creure que parlàvem de la persona que ocupava aquest càrrec i no ens vam poder entendre. Mirin, nosaltres pretenem que les prioritats de totes les regidories afavoreixin sempre els més desvalguts i que el nostre poble avanci. L’exemple pedagògic que els parlava més amunt és el següent: per què no prioritzar el tram de N-340 entre la benzinera i el pont de Clarà (B), enlloc del lloc del tram de l’Estació? Aquest tram que indiquem compta amb un tràfic diari proper als 60.000 vehicles i el tràfec de vianants també és molt important per la proximitat de l’escola l’Antina. En aquest tram de la benzinera al pont de Clarà, una gran part està mancat de voreres. Tot plegat fa que la perillositat, o manca de seguretat, exigeixi prioritàriament la construcció d’unes inexistents voreres. Apostar per començar per la conversió a via urbana de la N-340 pel Pont de Clarà fins a la benzinera seria servir interessos socials. Vagi per endavant que poden comptar amb la nostra oposició al projecte entre l’Estació i el carrer de Pescadors, perquè creiem que abans de fer actuacions parcials a l’antiga N-340 cal un projecte global que defineixi clarament quin es el futur d’aquesta antiga carretera.

Francesc Mercadé
Alternativa Baix Gaià
Torredembarra

3 comentaris:

Anònim ha dit...

"cagallons, cagadurs, caganers, cagadubtes...no conec una llengua amb tantes paraules que comencen per caga.... Ha de ser perquè som un poble que portem, anys que ens donen pel cul...".

rafael ha dit...

La guarderia, tendria que ser otra de las prioridades, mucho antes que otras. Como minimo, tendrian que hacer algo provisional,para paliar esta deficiencia; Recordando que, cuando la nueva este terminada, para no se que año??....seguiran faltando plazas, por culpa del crecimiento demografico; Tenemos lo que nos merecemos, por pardillos. besitos

Anònim ha dit...

Chiki chiki de la Torre:
Perrea, perrea. Lo baila Ciuró, lo baila Gasull, lo baila Ardevol, metido entre los dos.
Y el chiki chiki del equipo de gobierno se baila así,.
Primero: el subidón.
Segundo: el voydeculo.
Tercero: el batacazo.
Cuarto: la tangana,
Y vuelta a empezar.