Arxiu del blog

dijous, 11 de setembre del 2008

Milers de persones es manifesten a Barcelona sota el lema 'Som una nació, volem estat propi'


Joel Joan, López Tena i Àngel Colom a la capçalera de la manifestació.

Barcelona.- Milers de persones han assistit aquest Onze de Setembre a la convocatòria de manifestació feta per 29 entitats sota el lema 'Som una nació, volem estat propi'. La manifestació ha sortit passades les cinc de la tarda de la plaça Urquinaona i acaba a l'avinguda dels Til·lers després de passar per l'Arc de Triomf i el passeig Lluís Companys. A la capçalera hi ha personalitats reconegudes com l'actor Joel Joan, el jurista López-Tena o l'exlíder d'ERC i ara militant de CDC, Àngel Colom. Els partits polítics no participen en aquesta convocatòria, tot i que la manifestació convocada per ERC va al darrera.

Font: ACN

1 comentari:

Anònim ha dit...

MANIFEST DE SOLIDARITAT AMB ESPANYA

VULL SER SOLIDARI !

EM MORO DE GANES DE SER IGUAL QUE ELS ALTRES ESPANYOLS !

Tinc la nacionalitat espanyola.
Vics a Catalunya i vull ser solidari amb la resta dels espanyols i viceversa.
NO VULL ser diferent, però si vull ser i tenir els mateixos drets i les mateixes condicions de vida que tots.

PER aixó:

VULL: Que la meva I.P.C., ( l'últim del 4,10 % ) sigui el de la mitjana de tota Espanya, o sigui, el 3,80 %. Cada any és superior a Catalunya i m'allunya de la resta dels espanyols.

VULL: Que un habitatge a Barcelona, valgui el mateix que una altra en qualsevol punt d'Extremadura. El cost d'una a Barcelona em permetria comprar tres a Extremadura, viure en una i llogar les altres dues i així aconseguiria incrementar els meus ingressos.

VULL: Que l'aigua, que jo pagament a 18,00 EUR m3, valgui igual que la d'una urbanització pròxima a València, que costa 0,20 EUR m3 .

VULL: Que el bitllet ordinari del Bus de Saragossa amb un cost de 0,75 EUR, sigui el que em costa a mi, que ara pagament 1,15 EUR per desplaçament urbà.

VULL: Que l'Impost de Transmissions Patrimonials del País Basc, que ara està exempt, sigui igual per als meus fills quan heretin (si és que ho assoleixen), ja que a Catalunya s'aplica una escala semblant a la de l'I.R .P.F.


VULL: Que la ITV , que a Melilla costa 19,00 EUR, sigui la qual jo pagui aquí en comptes dels 44,65 EUR que jo desembors.

VULL: Que de les sis sortides per carretera que té per exemple la ciutat de Madrid, siguin de pagament almenys cinc, com ocorre a Barcelona.

VULL: Que quan els meus fills comencin el curs tinguin els llibres de text gratis com a Extremadura i no gastar-me entre 200 i 300 euros com aquí i ara.

VULL: Que la xarxa d'autopistes que travessa Andalusia, Extremadura, Murcia, Castella-la Manxa i Castella-Lleó sigui totalment de pagament i tan cara com la qual cobreix Catalunya, i no gratuïta com ara a pesar que la densitat del seu tràfic és 1/5 part de les nostres autopistes.

VULL: Implants dentales GRATUÏTS com a Extremadura.

VULL: Per si canvi d'opinió algun dia, canvi de sexe GRATUÏT com a Extremadura.

VULL: Que quan vagi a comprar un ordinador als meus fills, tingui una subvenció igual que a Andalusia, País Basc, Cantàbria, Astúries etc...

VULL: En definitiva, SER IGUAL QUE UN CIUTADÀ EXTREMENYO, ANDALÚS, MANXEGO, CASTELLÀ O LLEONÈS.

Com pensionista, tindré uns ingressos idèntics que qualsevol altre semblant a mi. Per això, quan jo sigui IGUAL que tots els espanyols, amb tot el que em sobri, gustosament

> > SERÉ SOLIDARI !!! > >

Mentrestant, ho sóc per força.