Arxiu del blog

dimarts, 16 de setembre del 2008

De cara..., de cara al poble!


No dubto que les sensibilitats a tenir en compte en el si del nou govern municipal han de ser enormes. No dubto que l'ingent tasca que s'ha de portar a terme s'emporta tot el temps polític. No dubto que s'han de fer malabarismes per a que les coses del Palau Municipal tinguin un aspecte de normalitat. Però tot i justificable per la qualitat de novells de la majoria de membres del nou executiu municipal, hi han formes que no poden amagar-se. La precipitació no és una excusa vàlida. Ara mateix no vull fer una lectura crítica dels fets del passat Onze de setembre a Torredembarra. Més aviat la vull fer constructiva. Es nota que ahir em van estirar les orelles pel meu escrit, no?. Al marge de tot aquest afer, vull reconèixer la valentia política del discurs del Senyor alcalde Daniel Masagué. Crec que en aquests moments val la pena treure'n lliçons, enlloc de posar-nos pedres al fetge. En futures notes procuraré contrastar més i millor les meves fonts d'informació, com em recomana Vostè. Recordeu una vegada més que tot el meu discurs és sempre a títol personal. Però ja vistos aquests punts, permeteu-me, tot i que no sóc jo, personatge insignificant, qui ha de donar cap consell, tinc un criteri format sobre un tema i voldria simplement compartir-lo: Les decisions al màxim nivell municipal s'han de prendre amb sensibilitat, no tant sols vers els socis de govern, també cap a la resta de membres del Consistori inclosa la oposició. Reconec que els mecanismes municipals són lents, però cal recordar que existeix entre vosaltres el telèfon mòbil. És a dir tot el que es vulgui es pot humanitzar. El que està clar és que si es vol arribar a un punt, tot és molt més fàcil, però si no s'hi vol arribar, difícilment s'hi arribarà. Cal fer notar que hi han coses molt importants a debatre aquesta tardor, una sensibilitat excloent pot ser no recomanable. No cal recordar que el govern no és homogeni, com tampoc ho és l'oposició. Cal actuar com dèia aquell, de cara..., de cara al poble!