Arxiu del blog

dijous, 31 de juliol del 2008

En principi l'administrador d'aquest bloc fa vacances.


Veurem si coincideixen amb l'època estival, o van més enllà. Els últims esdeveniments mediàtics han precipitat aquesta decisió que ja estaba meditant. Em cal un periòde de reflexió, i ve molt a tomb fer-lo ara. Sabeu que m'agrada sortir a la palestra per a explicar debatre o discutir temàtiques municipals. Però prefereixo entrar en una fase més pausada i madurar més les coses a dir. L'haurem de fer molt grossa per a treure'm d'aquest suposat catatonisme. Penseu que darrera d'aquesta careta digital hi ha una persona real amb la que podeu dialogar-hi pel carrer. A l'iniciar aquestes ratlles no m'ho creia, però ara ja ho tinc fet. Estic escrivint i interactuant amb vosaltres des de l'estiu del 2006, poc més o menys. No us dic un adéu, més aviat es tracta d'un fins ara. Bones vacances a tothom!

1 comentari:

rafael ha dit...

Querido Mercade...yo este proceso ya lo conozco; Estoy seguro, que en tres o cuatro dias, lo veras de otra manera ¡ Animos! y no descanses demasiado, que luego nos atrofiamos. Besitos