Arxiu del blog

divendres, 1 d’agost del 2008

Dimiteix l'alcalde de Torredembarra

L'alcalde de Torredembarra, Manuel Jiménez Alés, ha presentat aquest divendres la seva renúncia al càrrec al capdavant de la Corporació Municipal.

Daniel Masagué (CiU) serà el nou alcalde, qui comptarà amb els vots dels regidors de CiU (4), L’Agrupació (2), GIT (1), PP (1) i la regidora no adscrita, Laura Pradeda

Manuel Jiménez (l'alcalde que ha presentat la dimissió) i Daniel Massagué (el proper alcalde). FOTO: - DT

Daniel Masagué (CiU) serà investit com alcalde la propera setmana en el ple que podria celebrar-se dijous i en el que serà acceptada la dimissió de Jiménez. Masagué comptarà amb els vots dels regidors de CiU (4), L’Agrupació (2), GIT (1), PP (1) i la regidora no adscrita, Laura Pradeda.

Tot seguit, es transcriu la carta de renúncia:

"Davant l'actual situació política que s'està produint a l'Ajuntament des de fa mesos, amb un govern en minoria integrat només per l'alcalde i 3 regidors, i d'acord amb les meves reiterades manifestacions públiques, la darrera en la sessió plenària ordinària de 17 de juliol, en el sentit de deixar el meu càrrec si altres formacions garantien un govern estable, i tenint en compte que en data d'avui, 1 d'agost de 2008, diversos grups municipals de l'Ajuntament de Torredembarra m'han presentat escrit en el qual asseguren haver assolit un acord de govern que garanteix una àmplia majoria i estabilitat, he decidit, d'acord amb els meus companys de grup municipal: Presentar la meva renúncia irrevocable del càrrec d'alcalde, en els terminis previstos per la llei".

En aquest sentit, s'ha previst la realització d'un plenari la setmana vinent en el qual es farà efectiva la renúncia i posteriorment tindrà lloc l'elecció d'un nou alcalde.

Font: EDUARD CASTAÑO Diari de Tarragona

5 comentaris:

Francesc Mercadé ha dit...

Evidentment l'han feta grossa, jo entretant continuo amb les meves vacances digitals. Ens veurem probablement al plenari de la propera setmana. Vagin per endavant les meves felicitacions al nou alcalde "in pectore" i el seu flamant equip.

Anònim ha dit...

Amic Mercadé:
L'han fet groossa,l'hem fet grossa..., tant se val, massa tard.
Jo també els penso felicitar; al final de la seva legislatura, si ho fan be.

Anònim ha dit...

molt be Francesc, la veritat es que hi han diferencies molt grans entre como s´ha portat tot a la Torre, i com ho han portat els de ABG a Altafulla... el Felix alonso i el Francesc farré ho han portat tot molt malament.. i axò que jo soc de torredembarra..

Anònim ha dit...

Doncs sento discrepar, però em sembla un autèntic frau que una majoria social d'esquerres o progressista expressada a les urnes al maig de 2007 acabi transformant-se en un govern de dretes al nostre poble, això és injust i descoratjador.

Encara que comparteixo que els principals responsables han estat justament aquests dirigents polítics que no han sabut administrar aquesta majoria social que els hi va donar suport fa un any.

3 anys de dretes ens esperen, ja ho veureu, retallada en la despesa social, menys cultura, més turisme, i preparant el totxo a urbanisme per quan tornin les vaques grases.

Bones vacances SISCU!!!!!!!!!!!!!

Francesc Mercadé ha dit...

Ja vam anunciar aquest frau quan el PSC va rebutjar la presència d'ABG al suposat govern d'esquerres. ERC també va ser enganyada pel PSC, i finalment han acabat sortint-ne. El PSC és l'únic responsable d'aquest frau, tal com ha reconegut finalment el Senyot Jiménez.