Arxiu del blog

diumenge, 2 de setembre del 2007

País petit


El meu país és tan petit
que quan el sol se'n va a dormir
mai no està prou segur
d'haver-lo vist.

Diuen les velles sàvies
que és per això que torna.
Potser sí que exageren,
i tant se val!

És així com m'agrada a mi,
no en sabria dir res més.
Canto i sempre em sabré
malalt d'amor pel meu país.

El meu país és tant petit
que des de d'alt d'un campanar
sempre es pot veure
el campanar veí.

Diuen que els poblets tenen por,
tenen por de sentir-se sols,
tenen por de ser massa grans,
tant se val!

És així com m'agrada a mi,
no en sabria dir res més.

Canto i sempre em sabré
malalt d'amor pel meu país.

El meu país és tant petit
que sempre cap dintre del cor
si és que la vida et porta
lluny d'aquí.

I ens fem contrabandistes,
mentre no descobreixin
detectors pels secrets del cor.
I és així!

És així com m'agrada a mi,
no en sabria dir res més.
Canto i sempre em sabré
malalt d'amor pel meu país.

El més país és tan petit
que quan el sol se'n va a dormir
mai no està prou segur
d'haver-lo vist.

font: acords.net

2 comentaris:

Anònim ha dit...

El meu país..., és el teu país, gracies, moltes gracies, ja t´ho diré mes d´aprop.

Anònim ha dit...

El diari Neardenthal la razon, que encara mal- viu a la societat del segle XXI, ha fet un article on atempta contra l’honor dels ciutadans catalans sobiranistes titllant-los de “pesados i tacaños”.
Gaudeixen llençant guspires d’odi contra els que ells consideren súbdits rebels i enemics de la unitat d’Espanya.
Prou d’això! que callin ja! que se n’estiguin d'escopir la seva bilis contra els pobles colonitzats pels seus avantpassats. Massa endins ens han arribat els seus dards xenòfobs, pudents, durs, brutals i que punxen com les espines d’un roser.
N’estem tips d’ells, segur que no els hi costaria massa tornar a les fosques èpoques del terrorista Franco, on els catalans érem tractats amb la mateixa tendresa que els nazis tractaven els jueus.
El diari que ens ha bufetejat a la cara aquest cop, hauria de trobar la resposta d’un arcàngel venjador enviat pel govern de Catalunya, per tal de que fos l´última vegada que encenguin les torxes embriagades d’espanyolisme ranci i verinós contra el poble català.