Aquest modest espai autoeditat es va iniciar el 2006, i és el blog degà de la Blogósfera torrenca. Adreça electrònica: francescmercade@josoc.cat
Arxiu del blog
-
►
2012
(8)
- ► de novembre (1)
-
►
2011
(58)
- ► de desembre (3)
- ► de novembre (9)
- ► de setembre (2)
-
►
2010
(135)
- ► de desembre (5)
- ► de novembre (15)
- ► de setembre (11)
-
►
2009
(85)
- ► de desembre (16)
- ► de novembre (6)
- ► de setembre (10)
-
►
2008
(261)
- ► de desembre (3)
- ► de novembre (11)
- ► de setembre (21)
-
▼
2007
(300)
- ► de desembre (25)
- ► de novembre (31)
-
▼
d’octubre
(34)
- Muntanyans II: “damunt la taula hi ha la possibili...
- Els PGE 2008, inclouen 10 milions d'euros destinat...
- Terapia de choque para la costa
- Al "Som-hi" d'octubre de 2007:
- 40 PERSONES ASSISTEIXEN AL PRIMER SOPAR TERTÚLIA D...
- Encara hi han places, podeu vindre directament a "...
- Continuació...El mail que he fet arribar al progra...
- L'aturada de les obres d'urbanització de Muntanyan...
- Aquest comentari l'aniré escrivint de mica en mica...
- Pla de Mandat i Programa d'Actuació
- Horaris del "desastre" a partir de 22/10/2007
- A una companya viatgera habitual dels serveis RENF...
- Una nova proposta politica de l'ABG: canvi climati...
- L'equip de govern torrenc no convida l'ABG ni el P...
- Ens volen fer callar!
- "The Catalan writer" conte de Quim Monzó.
- El misteriós cas de les esmenes de protecció de Mu...
- Comissió de Medi Ambient i Habitatge - VIII legisl...
- Pretenent el tot o el res, pot obtenir-se fàcilmen...
- El Punt, d'avui -> > El Parlament rebutja la moció...
- Diari de Tarragona, avui -> Muntanyans II es urban...
- A la Comissió de Medi Ambient del Parlament CiU ac...
- El Parlament debatrà demà si finalment s'edifica a...
- Refer o desfer Espanya
- Els onze batlles del nord del Tarragonès intentara...
- Des de l'Auca, mon amour...
- Muntanyans, zona humida
- Allioli d' Abadejo
- Pressupostos municipals?, cada u va a la seva.
- Birmània, sense comentaris.
- Rebut per internet: Qui assessora la monarquia?
- Economia Municipal i Pressupostos Participatius
- Mor Antoni Roig, veu d'Al Mayurqa
- Estrella de tres puntes, de les Brigades Internaci...
- ► de setembre (23)
-
►
2006
(21)
- ► de desembre (2)
- ► de novembre (1)
- ► de setembre (2)
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
4 comentaris:
Ahir els usuaris de tren que entren a Barcelona pel sud, 160.000 segons algunes fonts, van patir un via crucis. I aquest és un problema que durarà, en principi, dos mesos. Deu n’hi dó.
L’alcalde de Barcelona diu que es va gestionar molt bé la crisi; que el dispositiu d’autocars va funcionar prou bé. Potser no sabia que la gent va fer mitja hora de cua per agafar un autocar. Potser no sabia que per fer el trajecte de Gavà a Barcelona la gent va tardar una hora o més. I potser no s’ha adonat de la patètica imatge que Barcelona va oferir ahir.
El president espanyol, accedeix a comparèixer al congrés per parlar de la crisi, però es nega a cessar a la ministra de foment (la incomptentent i xul·lesca ministra de foment), que segons i com, encara vindrà a dir-nos (un altre cop) la magnífica feina que han fet els responsables de rodalies. A l'ADN dels dirigents socialistes hi ha un gen que els impedeix dimitir.
El conseller Nadal, fa pilotes fora. Diu que la Generalitat no és responsable i que s’ha pres la millor decisió. Potser vistos els successos dels darrers dies, sí que finalment s’ha hagut d’optar per l’única solució prevista. Però és la Generalitat la responsable última del benestar i la seguretat de catalans i catalanes. I per tant, la Generalitat ha d’exigir una explicació immediata de per què hem arribat a aquesta situació. No fem com en la crisi del Carmel, en que la culpa al final no va ser de cap responsable polític. Responsables n’hi havia llavors i n’hi han ara. Per tant, exigim responsabilitats i dimissions a dojo per incompetents.
Jo vull saber per què ha passat això a Barcelona, i per què no va passar a Madrid, Saragossa, Sevilla, Toledo, Tarragona, Lleida...
Tot plegat és una vergonya. Tenen sort de la santa paciència que estan tenint els ciutadans i ciutadanes de Barcelona. Després de suportar el desastre col·lectiu en que ens hem vist immersos enguany, potser hauran de beatificar a tota la ciutat.
Per sort, no hem de lamentar víctimes en cap dels esvorancs que han sorgit al costat de les vies. No hi ha hagut la mateixa sort pel que fa a accidents laborals. D’aixó també n’hauriem de parlar algun dia.
Decididament el tren Payá funcionava molt millor.
Magdalena Alvarez dimiZió¡¡
Resulta insultant el lamentable espectacle que estem patint els catalans amb les infraestructures en general i les ferroviàries en concret.
Fins i tot a la colònia més remota s'hagués cessat a la persona responsable de tanta incompetència.
Cert és que tot plegat s'arrossega de lluny, i ara estem veient i sobrepassant el que feia anys auguràvem si no se solucionava el problema del finançament i el traspàs de totes les competències al Govern de Catalunya.
Admiro tota aquesta gent que, sense més remei, cada dia ha de fer els mateixos trajectes i no passa res, no hi ha incidents, jo no podria. Això si, m'agradaria veure a la Ministra de Foment enmig de la plaça d'Espanya explicant acudits i rient entre tots aquests usuaris forçats de la improvisada estació d'autobusos. Humor, fa falta bon humor, bons collons. Ja veurem quines riallades faran tots si en 15 dies no s'ha solucionat l'enrenou i els tornen a canviar de lloc per culpa del Barcelona Meeting Point.
I a sobre, a la Sra. Álvarez li ha donat per dir que no s'han d'aturar les obres perquè els problemes desapareixeran pels usuaris tant punt acabin les obres, no se m'havia passat pel cap, quina lloable capacitat d'analisi.
Tot perquè el dia 21 de desembre el Real Madrid pugui anar a Barcelona en el viatge inaugural del tren d'alta velocitat, ja que l'endemà juga contra el Barça en partit de lliga.
Quina millor propaganda de cara a les el.leccions de la primavera que aquesta? El tren a temps i amb el Madrid a bord, i si guanya el Barça els socialistes guanyen les el.leccions a Catalunya, m'hi jugo un pesol.
Per cert, aquell senyor que va venir de Madrid a salvant-se del caos ferroviari, voleu dir que no porta mala estrugança? Carai, és que des que va arribar la cosa ha anat empijorant, espero que no estigui a Barcelona quan comencin a perforar el malanomenat tunel de la Sagrada Família...
La victòria del tren de la minoria versus el de la majoria.
Aquest ha estat el resultat del veritable via crucis que pateixen els usuaris del tren convencional des de fa uns mesos a Catalunya.
I és que per obra i desgràcia de la línia d’alta velocitat, els incidents i retards són el pa de cada dia entre els que han triat el transport ferroviari com a opció.
Publica un comentari a l'entrada